دانلود نرم افزار و بازی کامپیوتر. دانلود نرم افزار و بازی اندروید. فیلم و سریال. کارتون و انیمیشن. دانلود مداحی
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
دانلود فتوشاپ 8

دانلود فتوشاپ 8

Adobe Photoshop (به معنی کارگاه عکس) یک پردازشگر گرافیکی است که توسط شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ ها و نگاره‌ ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌ عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌ رود. فتوشاپ همچنین با دیگر نرم‌ افزارهای شرکت ادوب برای ویرایش و ساخت انیمیشن و لوح‌ های فشرده ارتباط قوی دارد. فایل‌ ها در فرمت اختصاصی فتوشاپ پی‌ اس‌ دی می‌توانند به نرم‌ افزارهای دیگر از قبیل ادوب ایمیج‌ردی، ادوب ایلاستریتور، ادوب پریمایر، ادوب افتر افکتس و ادوب انکور دی‌وی‌دی صادر شوند و بالعکس، از آن ها به فتوشاپ وارد شوند.
از دید گرافیکی نرم‌افزار فتوشاپ توانایی کار با چندین نمونه رنگی را دارد، که عبارت‌ اند از نمونه‌ های رنگی آرجی‌بی، ال‌ای‌بی، سی‌ام‌وای‌کی، سیاه و سفید و غیره.
فتوشاپ قادر به خواندن و نوشتن پرونده‌های تصویری در قالب‌هایی از قبیل تیف TIFF، جیف GIF، جی‌پگ JPEG، پی ان جی PNG و غیره‌است. هم‌چنین فرمت اختصاصی این نرم‌افزار پی‌اس‌دی (PSD) نام دارد (مخفف Photoshop Document یا سند فتوشاپ).

شهرت فتوشاپ به این دلیل است که فرمت پی‌اس‌دی به صورت گسترده استفاده می‌شود و تا حدی توسط نرم‌افزارهای رقیب حمایت می‌شود
اگرچه در ابتدا فتوشاپ برای ویرایش عکس‌ها جهت چاپ روی کاغذ طراحی شده بود، اما به خاطر تنوع ابزارهایی که در اختیار کاربر می‌گذارد، از فتوشاپ به طور فزاینده‌ای برای تولید و ویرایش عکس‌ها در فرمت‌های دیجیتال (به خصوص برای استفاده در وب) استفاده می‌شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop:
- تغییر سایز عکس ها
- ترکیب عکس های دیجیتالی
- کار با عکس ها به صورت لایه ای
- خروجی گرفتن در فرمت های رایج تصاویر دیجیتالی
- ویرایش عکس‌ها جهت چاپ روی کاغذ
- و ...

 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رایان سیستم و آدرس rayandl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.